מה הכי תופס את תשומת ליבם של משקיעים במהלך בחינת מצגת?
התרשים שלפניכם מציג את הזמן הממוצע (בשניות) שמשקיעים מקדישים לכל נושא במצגת העסקית. למרות שתחום ה"פיננסים" זוכה לתשומת לב רבה, הוא מופיע רק ב־57% מהמצגות המצליחות. אחוז נמוך זה משקף את האתגר של חברות רבות בשלבי גיוס מוקדמים, שלא תמיד מחזיקות בנתונים פיננסיים משמעותיים.


איך אנחנו יכולים לעזור
עם יותר מ־12 שנות ניסיון בתכנון עסקי ובעיצוב מצגות עסקיות ופיץ' דקים, עבדנו עם למעלה מ־200 סטארט־אפים במגוון רחב של תחומים. אנו משלבים תמיכה לצד אתגר, ומבטיחים תוצאות מיטביות תוך התייחסות לכל סטארט־אפ כאילו היה שלנו. בתהליך העבודה אנו יוצרים מצגת עסקית שמספרת את הסיפור שלכם בצורה ברורה, משכנעת ומדויקת — מצגת שמבליטה את החוזקות, ממקדת את המסר ומגדילה את הסיכוי להשגת השקעה או שותפות. הגישה המותאמת אישית שלנו מתחילה בשאילת השאלות הנכונות ובהתאמת הפתרון לצרכים הייחודיים של כל לקוח.

